Klantenservice

Retourbeleid

Door u geplaatste bestelling worden in 98% van de gevallen binnen de gestelde termijn geleverd. Mocht een bepaald artikel niet op voorraad zijn dan wordt u hierover zo snel mogelijk geïnformeerd.Indien u een verkeerd artikel hebt besteld dan heeft u de mogelijkheid deze aan ons te retourneren waarna u een creditfactuur ontvangt. Dit creditfactuur kunt u gebruiken om eventueel andere facturen mee te verrekenen of indien u dit wenst wordt het creditfactuurbedrag (bij reeds betaald factuur) aan u overgemaakt. De verzendkosten voor de retourzending worden niet door ons vergoed, tenzij er door ons verkeerde artikelen zijn opgestuurd.

Kwaliteitswaarborg

Wij leveren producten van topkwaliteit. Deze producten worden door onze leveranciers met de grootste zorg en kwaliteit geproduceerd. Derhalve is de fabrieksgarantie van toepassing.
Mocht onverhoopt blijken dat een product niet de gewenste kwaliteit heeft laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Na retourontvangst wordt er door ons in samenspraak met onze leverancier(s) een onderzoek gestart naar de oorzaak van de kwaliteit/ het defect. Indien vast wordt gesteld dat de kwaliteit niet toereikend was wordt het artikel kosteloos vervangen/ gerepareerd.

Ons team

Jeroen Koetje
Herman de Boer